Rabu, 16 Disember 2009

TAK DA MOOD NAK UP-DATE

Minggu ni aku bertugas di sekolah. Buat apa2 yg patut untuk persediaan 2010. Aku tak da mood nak up-date dan tak da cerita menarik untuk dikongsi... esok petang ingat nak ke Angsana cari kelengkapan Harith masuk darjah satu. Aku punyalah risau takut dia tak dapat kelas yang baik... takut kena buli macam aku masa sekolah rendah dulu... ( aku tak pernah cerita kan... kan... cover line ) bila dah tua ni aje pantang orang nak sentuh...
Hari2 Harith tanya bila nak beli baju dia... esok insyaallah gaji... roadtax stream baru renew... roadtax Kembara pun kojol jugak... macam tau2 jerrr...

2 ulasan:

  1. ujung taun sumer roadtax kena renew ghitewww.. ehehe, salamm pagi khamis cikgu

    BalasPadam
  2. Dah bayar income tax pun nak kena bayar roadtax lagi ke ??? Bukan dah cover sekali ke dgn segala tax ... hihihih.... lawak petang hari tengah ngantuk gilos

    BalasPadam