Ahad, 7 Mac 2010

XTVT HUJUNG MINGGU

Semalam hari Sabtu penuh dengan xtvt. Pagi hantar Harith gi khemah solat di sekolah kebangsaan. Lepas tu aku gi sekolah ada perjumpaan kokurikulum sampai pukul 12.00. 12.30 ambil Harith. Balik rumah kejab pastu kul 1.30 ptg gi Ole-ole Bowling, IOI Mall coz ada perlawanan antara staff. Rasa macam tak nak main coz tak berapa sihat sangat tapi malu dgn kawan-kawan. Habis kul 6.00 jugak.
Hari ni hari minggu, lepas subuh sambung tidur sampai pukul 9.30...bangun dan cari sarapan pagi. Lepas tu Harith ajak tengok pameran kereta yang diubahsuai di IOI Mall. Dah dia minat layannnnnnnnnn...... tapi rupanya start kul 1.00 ptg... so balikla... on the way balik dia kata lapar... eh budak ni baru lepas makan nasi ambeng pun dah laparrrrrr. So terpaksa layannnnnnnnnn
Ha... tengok tuuuu... nasi ayam dengan teh'O' ais.... makan lerrrrrrr.

Lepas tu balik rumah.... mata pun layu lepas makan ubat. Layan bantal le..... sedar2 dah kul 3.30 ... sempat solat zuhur. Pas tu melayari internet ... tengok2 Mudah.my. Saja suka tengok barang2 yang nak dijual... Petang Harith tanya balik... Pa... jadi tak nak gi tengok kereta..? La... dia ajak lagi... kebetulan Mama nak cari tudung so gi semula IOI Mall. Dapat le tengok pameran Modification Car. Bingit telinga...









Tengok tu keta Kenari yang di modified exzosnya keluar api... boleh masah mee goreng.

Ini ialah kereta Honda Stream yang diubah suai. Kalau lah kereta Honda Stream aku, aku modified mesti orang kata aku tak sedar diri. Aku rasa belanja modified tak kurang 20k.
Supermodel pameran kereta...

Antara kereta yang dipamerkan... gila wa cakap luuuuuuuuuuu

Lebih kurang sejam melihat pameran... kena layan perut dulu... yela kalau dah sampai rumah, malas nak keluar lagiii.
Harith dgn Mama makan Yong Taufu... aku makan mee goreng.

Gerai ni tak la exclusive tapi kat Kulai... gerai ni aje yang menjual yong taufu... kira sedap jugak lerrr. Ini aje n3 aku bagi mengelakkan ianya bersawang...

3 ulasan:

  1. Kok apik-apik tenan kereto kuwi. Opo ora sayang duite engge tuku cet karo eksesori sing macem2. Wong iki memang pelik yo! Keretoku asal disetat urip wis syukur.

    BalasPadam
  2. Macem2 wong macem2 minate... ono seng sukak ngapei umah, ngapei kereto... ono seng nggo baju mesti branded, ono seng minat goleh wedoan... macem2 lah.
    Aku nak dueh duit memang arek rasan kereto seng larang2... imported... tapi rong mampu banget... bukan arek pamer karo wong tapi arek rasan... appreciate awak eh dewek.

    BalasPadam
  3. mbok sawang nge disapu... kelilipen mataney

    BalasPadam