Jumaat, 15 April 2011

AKTIVITI PAGI SABTU

Minggu lepas sekolah ganti... Sabtu ni ingat tak de ape2 urusan kerja... boleh sambung ZZZZZZ... tapi itu hanya mimpi coz anak bujang aku hari Khamis lepas dan cakap..."Pa Sabtu ni ada sekolah ganti tak....?" Aku cakap tak de... ade apa? "Kalau Ais cakap papa jangan marah ye..." ....ha...cakap la... "Ais ada lawan futsal..." La bila masa anak aku main/latih fitsal ni..."Ais dah tulis nama dah..." 
Takn kan nak larang lak...dah ku pun GPK Kokurikulum... so aku cakap ....nanti papa hantar... so semalam kena belikan baju, seluar, stoking dan kasut...kira melayang la RM100 dari poket FAMA dia... ye la kalau tak mintak kita nak siapa lagi...so pagi ni seawal jam 7.00 lagi dah keluar gi sarapan dulu... pasti terus gi Arena Sport ( gelanggang futsal ). Sampai sana ramai mak bapak dah sampai.... kira meriah la coz terbuka kepada semua murid sekolah Harith lelaki dan perempuan.

Team Manchester City ( sorry gambar goyang sikit )

SiHarith sedang beraksi...

Sepak mula setelah galang gol dibolosi...

Penat  woooo.... turun 5 gm.

Bapak mithali... jadi manager anak....ya...ya.. nak beli 15 juta...
boleh...boleh .... saya boleh kurang dua ringgit. 

Keputusan

First game....menang 1-0 ( pihak lawan golkan sendiri )
Second game...kalah 0-5 tapi manager prote coz pihak lawan langgar syarat...impot pemain darjah 5...keputusan kira kalah gak 0-1.
Third game kalah teruk gak 0-3.

Inilah sahaja ulasan dari Arena Sport... nak gi The Store baru bukak ni... ada jualan gudang.

4 ulasan:

  1. Kalaulah sebelah rumah aku ada Futsal macam tu alangkah bahagianya hidup aku.

    BalasPadam
  2. Yin, kalah menang tak kesah, yang pentingnya anak ko suka dapat main.... MS,kalau ada tanah lapang tu buat le gelanggang futsal sendiri untuk anak2 ngan kawan2 main...

    BalasPadam
  3. MSom- nnt kami buat gelangang futsal sebelah surau depan rumah kami tu ye...

    BalasPadam
  4. perhhhhhhhhhhhh aris punya jersey cam pemain pro.jgn2 sepak bola kedepan bola tu cuma gerak ke belakang kaki je.hahah

    BalasPadam