Sabtu, 10 Disember 2011

JADI PAK SUPIR

Hari ni Sabtu 10 Disember 2011. Lepas solat Subuh nyambung balik tidur sampai jam 10.00. Tanya Tanty jadi ke nak gi JUSCO Tmn U. Dia kata jadi so kejutkan Harith untuk mandi dan bersiap.  Tanya nak sarapan pagi dulu ke atau tak. Dia orang cakap gi makan nasi baryani merangkap sarapan n lunch.

 Inilah gerai nasi baryani di Tmn U
.
 Apa nama restoran ni... kalau nak gi ajak aku
.
 Dah lapo ni...

 Tuan blog kena ada...
.
 Ni keadaan dalam restoran.

 Ini dia nasi baryani...aku n Tanty baryani ayam, 
Harith makan baryani daging lembu dgn aksesorinya
cam penchok, dalca dan papedom.


Dah clear...... tapi cam lum kenyang ni...
aku boleh bagi 8/10 untuk nasi baryani ni...
lebih sedap dari nasi baryani Md Shah Batu Pahat.

Lepas tu hantar Tanty ke Jusco. Aku n Harith cari parking baik punya dan rebahkan seat. Pastu suruh Harith beli icekrim kat MD sementara tunggu Tanty. Adalah dlm sejam. 

 Cuti ni lepas sunat makin bertambah beso la ko Rith. 
Makan - game - tidur...tu naje.
 
Lepas tu gi JAKEL pulak so lepas turunkan Tanty cari parking baekkkkkkkkkkn punya dan zzzzz.  Kat sebelah tu pulak ada van jual cendol...so pekena cendol kacang.

 Jakel Tmn Tampoi Indah.... ye je 80% diskaun.
Itun utk kain yg orang dah tak nak pakai le...

Ok n3 hari ini. Petang ni ingat nak rewang kat corner lot belakang baris rumah aku. Malam nanti le... Tanty dah gi dah...pinggang aku sakit.

3 ulasan:

  1. ko ni kelako le yin...gi teman bini shopping tapi tunggu dalam keta je...hehehhehehe..

    BalasPadam
  2. ha, betul ler kalau aku cam tak puas kalau kita nak beli2 org 2ggu dlm kereta.cam kelam kabut. Harith..kontrol makan.nanti jd cam sapik

    BalasPadam
  3. terliur aku tengok nasi beryani tu...sedapnya

    BalasPadam