Ahad, 4 Disember 2011

MAJLIS KESYUKURAN - PART 1

Hari ini merupakan hari yang dinantikan bagi kami sekeluarga. Hari ini 3 Disember kami ingin meraikan anak kami Abby Iddin Harith yang telah melepasi cabaran untuk menjadi "bujang" bila mana pada 19 November 2011 Harith telah dikhatankan dan Alhamdulillah kini hampir baik 100%. Pada petang ini akan diadakan jamuan minum petang untuk keluarga terdekat dan rakan-rakannya. Harith juga akan memperdengarkan bacaan ayat lazim ( khataman ). Ini merupakan permintaan dari Harith untuk membuat "khataman" biar pun beliau baru juzuk 12 mengaji Al-Quran. Kami sebagai ibu bapanya membuat persediaan untuk majlis tersebut sebagai motivasi untuknya membina keyakinan diri.

Malam sebelumnya Harith menerima kunjungan rakan sekelasnya Jasmin, ibu dan adiknya. Mereka akan pergi ke Jakarta pada keesokan harinya dan tidak dapat datang pada sebelah petang.

 Ibu Jasmin "Siti"

Hampir sejam berborak dgn Tanty.

Pagi ni kanopi akan dipasang. Sebuah kanopi yg disewa dan dua buah kanopi pinjam dar sekolah aku. Aku dibantu oleh s/u kokurikulum Cikgu Mahathir, s/u yg baru Cikgu Megat, Cikgu Hafiz dan Cikgu Azmin.

 Megat, Mahathir, Hafiz n blogger.

 Pekerja pemasangan kanopi.

Tenda putih.


 Mak pengantin.

Bapak pengantin

 Mak pengantin sibuk menyusunnbunga telor.

Tenda merah n tenda putih.

 Sedang memasak sup tulang.

Kacau biar sebati.

 YB Bt. Mutiara yang terawal sampai.

 Pak Itam dari Seri Gading.

 Mama Janet.

 Syafik...

Bro Brahim.

Som...tiang tu kuat dah tu...


YB Pandamaran...

 Antara sepupu2 Harith.

 Kak Mah...rasa dinding tu kuat,

 Ini antara xtvt budak2..game forever


 Sapa pulak baru daang tu.....

Ok cukup utk kali ini...dan ngantuk ni.








1 ulasan: