Jumaat, 16 Julai 2010

Kenangan Menjadi Pelakon Tambahan JPS 1992


Kenangan menjadi pelakon tambahan iklan John Player Speacial pada tahun 1992. Suatu hari pelakon Jalil Hamid yang merupakan jurulatih teater semasa belajar di ITM, Shah Alam mengajak aku dan Fuad rakan baikku ke sesi uji bakat di sekitar KL ( tak ingat area mana ). Dengan tidak disangka-sangka aku dan Fuad diterima menjadi pelakon tambahan.

Berehat bersama pelakon-pelakon JPS.

Bersama pengarah dan seorang pelakon.

Bersama Jalil Hamid bekas jrurlatih teater di ITM, Arau, Perlis.

5 ulasan:

  1. yin...sama iklan ni ke udara..kau glamer kejap ala-ala artis gitu kan....satu PS kenal ko tu kan..hehehhehe

    BalasPadam
  2. Abang kita ni memang serba boleh, cuma satu dia tak boleh buat, masuk dalam gua kat Sarawak tu!

    BalasPadam
  3. Itulah dah ketetapan Allah swt. Kalau ditakdirkan aku ni kurus, sihat memang macam2 yang nak dibuat. Nantilah aku buatn3 berkenaan aktiviti seni aku. Sekarang ni adak busy sikit.

    BalasPadam
  4. Eh yg sebelah kiri mat saleh tu ayah saya lah!

    BalasPadam