Jumaat, 14 Januari 2011

SELAMAT BERTUGAS DI SEKOLAH BARU

Hari ini merupakan hari terakhir bagi rakan sejawat aku iaitu Pn. Norizah Ahmad PK1 dan En Mohd Kamal Ali berkhidmat di SMK Kota Kulai. Selain rakan sejawat mereka berdua memang amat rapat dengan aku... rakan bergurau...saling bantu membantu...dah macam adik beradik. Pn Norizah berasal dari Pt Punggur, Muar sementara En Mohd Kamal berasal dari Pt Raja, Batu Pahat, Mereka dah sampai homestay Hj Omar semasa arwah mak meninggal dunia. Perpindahan mereka ini adalah perpindahan setara...Pn Norizah ke SMK Munshi Abdullah sementara En Mohd Kamal ke SMK TAR Putra tempat Tanty mengajar sekarang.

Satu majlis bersama guru-guru dan murid diadakan bagi memberi peluang murid-murid memohon maaf dan mengucapkan selamat jalan. Aku lupa nak bawak kamera aku so ambil gambar dengan hp antik Sony Ericsson K530i aku saja....itu pun gambar candid jerrr... kualiti pun kureng.

Murid-muird duduk berkumpul di Dataran Harmoni.

Pn. Norizah tidak dapat menahan kesedihan...

Begitu juga En Mohd Kamal berbaju biru  yang memang
 mudah tersentuh hatinya...walaupun tegas dalam
tindakannya mengawal disiplin.

Murid-murid bersalam-salaman dengan mereka....

Pada sebelah petang diadakan satu jamun Hi-Tea di Lagenda Golf & Country Resort di Sedenak bersama guru-guru dan staf sokongan. Sesi petang SMK Kota Kulai memang tutup kedai.

Sekitar Lagenda Golf & Cuuntry Resort.

Pengetua bersama En Mohd Kamal.

Penyelia Petang bersama Pn Norizah.

Buat mereka berdua diucapkan selamat bertugas di sekolah yang baru dengan suasana dan rakan-rakan yang baru....semoga dapat meningkatkan kecemerlangan anda berdua.
Ini saja n3 kali ini.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan