Isnin, 10 Oktober 2011

Mmmmmm...harumnya bau....

Bagi tadi bangun dari tidur....mmmmmmm harumnya bau...cempedak aku dah masak ni...cempedak tu aku gantung dalam green bag. Bila aku tengok yg paling beso yg masak... tak pe...nanti balik aku belah ko... Dlm kul 3.30 sampai rumah. Siap ko... dengan langkah pahlawan aku ambil pisau yang tajam...dan siap ko.

 Ini dia buah cempedak di luar pagar.

Puyoooo...melentut-melentut....

Aku makan sorang-sorang....Tanty kureng sikit... separuh tu tinggalkan untuk Harith. Dah 13 ulas masuk dalam perut aku. Rasanya tak kurang 10 ulas yang ditinggal. Biar pun sekepel tapi rapat isinya. Daminya pub leh makan. Tak sia-sia aku balik kampung. Ok...sekian.

3 ulasan:

  1. kecur air liur aku tengok cempedak ko ni....huhuhuhu sedih...sedih ni......terbayang cempedak ala-ala ayam serama aku tu....hehe

    BalasPadam