Jumaat, 25 November 2011

POTONG DI KULAIJAYA

Dah seminggu gambar dlm camera. Entah kat mana entah cable USB kamera tersorok. Ni dah dua dah.  Satu yg ori dgn kamera masa beli...pastu beli lagi satu... lepas n3 yg lepas entah hilang kat mana? Ada yang ngopeni agaknya... kali ni beli card reader pulak,

Ni n3 pasal anak bujang aku siHarith...minggu lepas berkhatan...sam dgn 2 anak bujang mummy Gee. Hari tu tempah kat Klinik Amir dab bila dah tinggal beberapa hari jiran sebelah beritahu...sunat dgn Dr Amir sakit hingga dari pagi sampai malam menanggung siksa. Risau so tanya2 kat member yg ada experient anak mereka yg telah bersunat. Seorang ustazah mencadangkan utk bersunat di Klinik Murni. Sebelum tu dah tanya klinik pakar Pasir Gudang dan Hospital Pakar Puteri....tapi mereka mula "memotong" bermula Isnin 21 Nov. Dia orang kata tak sakit bersunat kat pakar Pasir Gudang & Pakar Puteri. Kat Puteri kalau sunat terus balik RM 800.00 dan kalau sunat kemudian masuk wad sampai petang RM 1500.00 dan di Klinik Murni RM120.00.

Yang menyebabkan aku hantar ke Klinik Murni bukan kerana bayarannya tapi aku tak nak tangguh coz nanti bila dia baca FB ke...blog ke atau chatting dgn Daniel dan Danish dia jadi takut...so ke Klinik Murni je la...
Hari tu dr kata datang jam 10.30 pagi so kita orang pun sampai ke klinik dlm 10.30 pagi ( Sabtu ) bila sampai klinik tutup dan ada notis. "Yang Daftar Sunat Sila datang jam 5.00 ptg". Apala dr ni...padahal dah bagi hp no tapi apsal tak call...so kena tunggu sampai petang. Petang tu YB Bt Mutiara datang singgah dlm perjalanan ke rumah Mummy Gee. Petang tu hubby Som n 2 anaknya ikut serta ke klilik Murni. Terima kasih Jenal, Ijat n Apis.

Sampai klinik nampak tak bukak lagi tapi Harith kata ada dr tu duduk kat luar. Rupanya pembantunya belum sampai lagi. Dekat setengah jam gak le tunggu... dan akhirnya sampai gak. Harith giliran kedua dlm jam 6.00 ptg.

Walaupun nampak tenang...tapi camana debaran di hati menanti.


Dah baring atas katil...

 Masuk dlm blik bersama Cik Jenal. Aku bukan takut tapi tak berapa berani le...bila dah jahit baru aku berani masuk dan ambik gambar.

 Dr nak injek...

Boleh menjeling aku ambik gambar tu...

 Dah sampai rumah...lapo la pulak...

Adei...dei...sakit ma.... erhhhh...
 
Nasib baik Ijat n Apis dapat menemani...nak nangis malu pulak...adala jugak menangis. sikit...malam dia mengadu kat mama dia...aku kroh...kroh... malam tu mmg dia x berapa lena tidur... tapi Alhamdulillah dah ok. Ni je la n3 aku...jangan lupa 3 Disember serbu rumah aku... ada kenduri kecil2an je...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan