Rabu, 1 Disember 2010

CUTI-CUTI MALAYSIA (Part 2)

Isnin 28 November 2010. 6.30 pg bangun...bagi yg bekerja hari ini merupakan hari pertama minggu ini. Biras aku entah kul berapa kuar coz ada metting. Sepupu Harith SiIna pun tak tau gi keje kul brapa? Fareez anak yg bongso dan bersiap-siap ke sekolah kerana peperiksaan SPM. SIL sibuk menyiapkan sarapan pagi. Gege anak ketiga pun bersiap-siap ke hotel kerana sedang menjalani praktikal. Kami bertiga pun bersiap-siap untuk aktiviti hari ke 2.

 enuju
Layan anak kucing siam...
Comelnyeee...

Lebih kurang kul 8.15 pg kami keluar rumah menuju ke KLCC. Hajat hati nak bawak Harith masuk ke Petrosains. Alhamdulillah perjalanan lancar dan tak sesat. Parking pun baek punya dekat dgn escilator. Nasib baik ada Touch n Go untuk bayar parking. Kalau tak kena cari mesin bayaran otomatik. Oleh kerana masih awal pagi banyak kedai2 belum bukak. Selepas menyampaikan hajat di washroom kami pun lift ke level Petrosains... cam lum ada orang...kebetulan ada 3 staff keluar dari Petrosains... aku pun tanya bukak kul berapa...rupanya hari Isnin tak buka kerana kerja2 maintanance dan pembersihan. Alamak ...tak bukakla pulak...so kita orang pun turun balik dan gi kereta.


Tak dapat masuk pun tak apala...amik le gambar kat luar.

Nak kemana yekkkkk...Tanty kata gi Jalan TAR ...nak cari tudung dan kain untuk baju kerja. Layannnnnnnnnnnnn..dan .. aku parking kat Campbell Complex. Aku biarkan Tanty menyopping. Aku n Harith meronda-ronda  ngeteh kat restoran nasi kandar....

Lebih kul 12.30 call Tanty so dia kata kejab lagi dan dalam perjalanan ke kereta Tanty pun dah siap nyopping. Lepas ni kemana... ke Desa Baidurila.... on the way singgah restoran. Lunch dulu... sampai rumah Kak Kay jam 1.30 ptg kebetulan BIL Sjn. Wan Safie ada kat rumah... ada barang tertinggal. Pas dia gi kerja apa lagi....zzzzzzzz. Shasha dah layan Harith..... malam BIL ajak keluar ngeteh pun aku malas....zzz lg baekkkkkkkk.

Ni je...n3 Part 2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan