Khamis, 2 Disember 2010

TUKAR SELERA DINNER

Malam ni nak makan apa...? Nak makan kat rumah... menu apa. Lum sempat lagi gi pasar tani. Kat pasar biasa apa yang istimewa. Balik2 sawi, bayam, kobis, kangkung, kacang panjang dan yang sewaktu dgnnya. Klu gi pasar tani nasib2 ada  biji ranti, kocaie, tulang ikan masin, sulur keladi, pucuk paku dsb. Nak makan kat kedai Siam...balik tomyam, kailan ikan masin, paprik, pattaya...cam dah tak leh gi.

Fikir punya fikir Tanty ajak gi Pizza Hut. Mmg dah lam tak gi...Harith pun suka la... so lepas maghrip gi Pizza Hut TJ Mart di Saleng. Biasa la makan "gemblong"omputeh. Aku sebenarnya pizza ni not my taste... tapi sekali-sekala tu boleh gak le...


Sabar menanti...


Belum makan dah menyandar..


Baca menu ke...?

Dah dapat dah sup cendawan..



Sedapnya icecream...

Coke...yg menyegarkan.

Nasi dgn curry ayam...pastinya aku punya...
Nasi mesti kena ada baru mantap.


Spageti untuk mama...


Chiken wing untuk Harith...


















Yang ni pun Harith punya jugak...

Kalau dah tekak Jaworld...sego wadang jugak yang sedap...mantap.

4 ulasan:

  1. Ayien: Pizza order yg paling kecil...4 slice je...pix last.

    BalasPadam
  2. amboi tanty...jalan dah separuh malaysia, makan pulak kat pizza hut..meriah betul cuti korang ye. aku je yang tersadai kat rumah sebab sakit gigi. peliknya aku cukup gembira sebab aku sangat suka cuti sekolah dan berkurung dalam rumah. normal ke aku ni?dah sepuluh hari lebih cuti tak kemana-mana?

    BalasPadam