Sabtu, 31 Oktober 2009

DECO DAN DINNER

Petang Jumaat lepas sembahyang siap-siap nak gi Persada Johor kerana ada pemeran deco/hiasan rumah. Mama memang minat tengok benad-benda macam ini aku pun apa lagi... layannnnnnnnnn. Sampai Persada Johor cari parking dan aku ni selalu memang ada ong tempat parking so dapat parking betul-betul depan pintu masuk. Orang tak berapa ramai macam kalau PC Fair sampai susah nak jalan. Tengok kejab lepas tu aku ajak Harith ke KFC... Mama terus tengok pameran.Harith ngan mama sedang melayan KFC... lepas makan KFC kita orang gi rumah Som. Hujan pulak tu... dah tentu jalan sesak. Perjalanan yang sepatutnya hanya setengah jam dah jadi sejam. Itu pun sebab celok jalan Larkin kalau lalu Tampoi dua jam belum tentu sampai. Aku cuma nak tumpangkan Harith dengan mama kat rumah Som coz aku ada dinner kat Restoran Merdeka.Ni aku ngan best friend... Cikgu Kamal... dia Pen. Kanan Hal Ehwal Murid. Dia ni kalau memekik seluruh sekolah boleh dengar... dia ni jaga disiplin murid... kutuk mengutuk tu biasa bagi kita orang.
Yang lelaki ni pengetua aku... orang kuat Lembaga Peperiksaan M'sia. Nampak kecik tapi berpengalaman. Masa belum jadi pengetua kira geng la... kutuk mengutuk... rupanya sampai jadi pengetua masih sama kutuk mengutuk tapi kita orang close. Yang perempuan ni pen. kanan 1 atau pentadbiran. Dia ni orang Parit Punggur... kenal dengan Wak Rom... ni pun kuat gurau dan kutuk mengutuk.
Wah Azirul... macam sepadanla... boleh tunjuk mak kat Kedah no...
Masing-masing serius nampak... lapar kot... tunggu pengetua berucap kejap ye...........
Entah apa yang melucukan... semua tergelak... ada kumpulan SEPAH kot... atau Nabil. Lu fikir la sendiri...
Lepas makan... sesi fotografi... bersama staf lelaki.

Bersama staf perempuan... perempuan lebih ramai dari lelaki.
Ni antara orang yang selalu membantu di sekolah iaitu Devi Anuratha dan Pn. Tuan Saripah Nor Riha binti Tuan Jaafar.












Tiada ulasan:

Catat Ulasan