Selasa, 20 Oktober 2009

SEE THE DENTIST

SiHarith... pagi-pagi dah buat hal... sakit giti katanya. Macam tak nak gi sekolah jerr... so i told him... the dental will open at 10.00 am so you must go to school first. Dengan malas-malas dia gi tadika gak. Aku hari ini memang masih cuti Deepavali so aku hantar dia ke tadika. Sebelum tu ajak sarapan pagi dulu... pagi ni dia makan nasi goreng ngan telor rebus, minum teh o ais. Aku makan mee hoon goreng ngan telor rebus, air nes. panas. Pukul sebelas maku ambik dia balik rumah tukar pakaian dan gi dental.

Betul la pa... sakit ni... dah goyang pun ni ha....
Yela... kita cabut kat dental. Klinik dia nampak buruk tetapi terkenal kat Kulai sebab servis yang baik. Aku pun pernah cabut gigi kat sini.
Dah kebas dah kena injek... kejab lagi boleh cabutla... dia ni memang tak takut jumpa doktor.Dah cabut pun... tak sakit pun... dah tiga kali cabut gigi kat sini.

2 ulasan:

  1. dulu kita kecik2...ikat jer gigi tu kat benang kan yin..pas tu tarik ler...hihihihihi

    BalasPadam
  2. Nak buat macam mana... itu dulu... aku nak gi dental pun takut... la ni selagi tak dihantar merengek aje...

    BalasPadam