Selasa, 27 Oktober 2009

Lepas percubaan dan macam lepas SPM

Korang tengoklah anak murid aku yang bakal menghadapi SPM pertengahan oktober...
Dari 29 pelajar yang datang 15 orang.
Waktu rehat aku biasanya tak turun ke kantin. Aku duduk kat bilik seni yang berada di tingkat 4. Biasanya lepas habis kelas baru aku turun ke ofis aku.
Ini pemandangan sekolah aku dari depan bilik seni. Yang ada khemah2 tu sebab tengahari ni ada program 1 Malaysia. Ada persembahan dan makan2. Makan lagiiiiiiiii......


Inilah kebun sayur pekerja2 swasta ( pembersihan ) di ambil dari tingkat 4... bilik seni.

3 ulasan:

  1. sana sini 1Malaysia...eh...semua nak guna jenama 1Malaysia...

    BalasPadam
  2. ntah...1 Malaysia pulak. dah...yang dulu tu Hadhari..ke Hadhari tu x ada ker....1 Malaysia...H1N1....bini pun kena 1 aje tau

    BalasPadam
  3. Itu sekolah... kena jadi alat perantaraan dan bahan kajian. Balik2 aku ( cikgu ) jugak yang kena.

    BalasPadam